Connect
To Top

PUMA: różane nadruki i streetwearowy miejski styl

PUMA na sezon jesień-zima 2016

Ta kolekcja będzie pełna sprzeczności! Stare fasony i modele butów pojawią się w odświeżonej formie. Steetwearowy sportowy styl zyska nowe, bardziej kobiece oblicze za sprawą różanych printów zdobiących poszczególne elementy garderoby.

Puma AW16

PUMA AW16 (materiały prasowe)

Puma AW16

PUMA AW16 (materiały prasowe)

Partner – materiał

Sprawdź cenę

Puma

Puma Golf

A wszystko za sprawą pochodzącej z Holandii projektantki i graficzki Caroll Lynn, znanej jako Careaux. Jej znakiem rozpoznawczym są przede wszystkim róże i inne kwiatowe desenie, które nadają jej twórczości niepowtarzalnego charakteru. Są symbolem siły i piękna.

Partner – materiał

Sprawdź cenę

Puma

Czy sportowy styl można łączyć z printami w stylu glamour?

Okazuje się, że tak i kolekcja PUMA AW16 jest tego najlepszym dowodem! Careaux potrafi bowiem sprawić, że przedmioty codziennego użytku stają się symbolem kobiecości. Zachowuje proste i surowe formy nadając im poprzez odpwiednie desenie i wykorzystanie barw nowego wyrazu.

Za sprawą Caroll Lynn kurtka bomberka zatraca swoje militarne koneksje i zyskuje niepowtarzalny romantyczny charakter. Podobnie jak słynne Blaze of Glory, które wykonano z delikatnej, perforowanej skóry z nadrukiem róż.

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in Trendy

  • Trendy w modzie, które pokochałyśmy w 2016

    Najważniejsze trendy w modzie znajdziemy na Pintereście oraz Instagramie. Które z nich skradły nasze serca w 2016? Okazuje się, że w...

    Katarzyna Powierka2 stycznia 2017
  • Sylwestrowe stylizacje od F&F

    Projektanci F&F postawili na eleganckie aksamity i lejące się tkaniny. W Sylwestra wiele z nas chce zaszaleć ze stylizacją choćby wkładając...

    Katarzyna Powierka28 grudnia 2016
  • Gwiezdne Wojny w Cropp

    Właśnie na ekranach kin pojawiła się kolejna odsłona „Gwiezdnych wojen”. Dla marki Cropp stała się okazją do wypuszczenia kolekcji utrzymanej w...

    Katarzyna Powierka18 grudnia 2016
  • MANGO: myśl pozytywnie!

    Już kilka miesięcy temu wystartowała nowa, wyjątkowa kampania MANGO. Podzielono ją na trzy odcinki ukazujące się w kolejnych miesiącach jesieni. Partner...

    Katarzyna Powierka10 grudnia 2016
  • Najbardziej ekskluzywne (i zdumiewające!) centra handlowe na świecie

    Gdzie wybrać się na shopping? Te centra handlowe uznawane są za najbardziej ekskluzywne na świecie! 1. Luksusowy dom towarowy Harrods w...

    Katarzyna Powierka4 grudnia 2016
  • Taranko: styl lat 20. powraca!

    Kolekcja Taranko na nadchodzące miesiące uwodzi czarem krojów typowych da lat dwudziestych ubiegłego stulecia. Długie do ziemi suknie wieczorowe odsłaniają nogi...

    Katarzyna Powierka28 listopada 2016
  • Uterqüe otwiera pierwszy sklep w Polsce

    Za nami ważne dla fashionistek premiery. Nareszcie w Polsce możemy kupić produkty znanych marek, takich jak The Other Stories, a od...

    Katarzyna Powierka19 listopada 2016
  • “Cold, so cold” – zimowy lookbook Stradivarius już jest!

    W popularnej sieciówce Stradivarius zapanowały mroźne klimaty. A wszystko za sprawą kolekcji „Cold, so cold”, którą znajdziecie zarówno w sklepach stacjonarnych,...

    Katarzyna Powierka9 listopada 2016
  • &Other Stories – jeden brand, dwa spojrzenia na modę

    & Other Stories to odpowiedź na pytanie, co by było, gdyby kolekcję jednej marki tworzyły dwa zespoły projektantów mieszkających w odległych...

    Katarzyna Powierka7 listopada 2016