Connect
To Top

H&M: takiej kampanii marka jeszcze nie miała

H&M podąża za światowym trendem i odchodzi od prezentowania swoich ubrań na modelkach – wieszakach. Tym razem w jesiennej kampanii marki zobaczymy kobiety takimi, jakimi są w rzeczywistości…

Mamy różne kolory skóry i figury. Niektóre z nas mają o kilka kilogramów za dużo, inne za mało, a pozostałe są może zbyt umięśnione, jak na obowiązujące standardy. Jedno jest pewne: żadna z nas nie jest idealna i to właśnie pokazuje kampania H&M.

Kampania H&M na jesień 2016

Kampania H&M na jesień 2016 (materiały prasowe)

Wcale nie kochamy diety i nie przedkładamy sałatek warzywnych nad „zwykłe” jedzenie, na które właśnie mamy ochotę.

H&M jesień 2016

H&M jesień 2016 (materiały prasowe)

Ba! Zdarza nam się sięgnąć po frytki! I wcale nie jest nam z tego powodu przykro.

H&M jesień 2016

H&M jesień 2016 (materiały prasowe)

I co ważne: nie musimy mieć długich włosów, zgrabnych nóg i płaskiego brzucha, by czuć się seksownymi! Jesteśmy szczęśliwe w swoich nieidealnych ciałach.

H&M AW16

H&M AW16 (materiały prasowe)

I równie bardzo cieszy nas robienie zakupów, najlepiej w sklepach odzieżowych, których projektanci nie szyją ubrań dla modelek. Tylko dla zwykłych kobiet, takich jak my.

Kampania H&M na jesień 2016

Kampania H&M na jesień 2016 (materiały prasowe)

Właśnie dlatego jesteśmy szczęśliwe, że tym razem szwedzka marka H&M zauważyła, że istniejemy.

Partner – materiał



Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in Trendy

  • Trendy w modzie, które pokochałyśmy w 2016

    Najważniejsze trendy w modzie znajdziemy na Pintereście oraz Instagramie. Które z nich skradły nasze serca w 2016? Okazuje się, że w...

    Katarzyna Powierka2 stycznia 2017
  • Sylwestrowe stylizacje od F&F

    Projektanci F&F postawili na eleganckie aksamity i lejące się tkaniny. W Sylwestra wiele z nas chce zaszaleć ze stylizacją choćby wkładając...

    Katarzyna Powierka28 grudnia 2016
  • Gwiezdne Wojny w Cropp

    Właśnie na ekranach kin pojawiła się kolejna odsłona „Gwiezdnych wojen”. Dla marki Cropp stała się okazją do wypuszczenia kolekcji utrzymanej w...

    Katarzyna Powierka18 grudnia 2016
  • MANGO: myśl pozytywnie!

    Już kilka miesięcy temu wystartowała nowa, wyjątkowa kampania MANGO. Podzielono ją na trzy odcinki ukazujące się w kolejnych miesiącach jesieni. Partner...

    Katarzyna Powierka10 grudnia 2016
  • Najbardziej ekskluzywne (i zdumiewające!) centra handlowe na świecie

    Gdzie wybrać się na shopping? Te centra handlowe uznawane są za najbardziej ekskluzywne na świecie! 1. Luksusowy dom towarowy Harrods w...

    Katarzyna Powierka4 grudnia 2016
  • Taranko: styl lat 20. powraca!

    Kolekcja Taranko na nadchodzące miesiące uwodzi czarem krojów typowych da lat dwudziestych ubiegłego stulecia. Długie do ziemi suknie wieczorowe odsłaniają nogi...

    Katarzyna Powierka28 listopada 2016
  • Uterqüe otwiera pierwszy sklep w Polsce

    Za nami ważne dla fashionistek premiery. Nareszcie w Polsce możemy kupić produkty znanych marek, takich jak The Other Stories, a od...

    Katarzyna Powierka19 listopada 2016
  • “Cold, so cold” – zimowy lookbook Stradivarius już jest!

    W popularnej sieciówce Stradivarius zapanowały mroźne klimaty. A wszystko za sprawą kolekcji „Cold, so cold”, którą znajdziecie zarówno w sklepach stacjonarnych,...

    Katarzyna Powierka9 listopada 2016
  • &Other Stories – jeden brand, dwa spojrzenia na modę

    & Other Stories to odpowiedź na pytanie, co by było, gdyby kolekcję jednej marki tworzyły dwa zespoły projektantów mieszkających w odległych...

    Katarzyna Powierka7 listopada 2016