Connect
To Top

H&M: takiej kampanii marka jeszcze nie miała

H&M podąża za światowym trendem i odchodzi od prezentowania swoich ubrań na modelkach – wieszakach. Tym razem w jesiennej kampanii marki zobaczymy kobiety takimi, jakimi są w rzeczywistości…

Mamy różne kolory skóry i figury. Niektóre z nas mają o kilka kilogramów za dużo, inne za mało, a pozostałe są może zbyt umięśnione, jak na obowiązujące standardy. Jedno jest pewne: żadna z nas nie jest idealna i to właśnie pokazuje kampania H&M.

Kampania H&M na jesień 2016

Kampania H&M na jesień 2016 (materiały prasowe)

Wcale nie kochamy diety i nie przedkładamy sałatek warzywnych nad „zwykłe” jedzenie, na które właśnie mamy ochotę.

H&M jesień 2016

H&M jesień 2016 (materiały prasowe)

Ba! Zdarza nam się sięgnąć po frytki! I wcale nie jest nam z tego powodu przykro.

H&M jesień 2016

H&M jesień 2016 (materiały prasowe)

I co ważne: nie musimy mieć długich włosów, zgrabnych nóg i płaskiego brzucha, by czuć się seksownymi! Jesteśmy szczęśliwe w swoich nieidealnych ciałach.

H&M AW16

H&M AW16 (materiały prasowe)

I równie bardzo cieszy nas robienie zakupów, najlepiej w sklepach odzieżowych, których projektanci nie szyją ubrań dla modelek. Tylko dla zwykłych kobiet, takich jak my.

Kampania H&M na jesień 2016

Kampania H&M na jesień 2016 (materiały prasowe)

Właśnie dlatego jesteśmy szczęśliwe, że tym razem szwedzka marka H&M zauważyła, że istniejemy.

Partner – materiał

Sprawdź cenę

Second Female

Vero Moda

Urbancode

Vero Moda


Sprawdź cenę

Francesco Milano

Dorothy Perkins


Sprawdź cenę

Dorothy Perkins

Selected Femme

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in Trendy