Connect
To Top

Cara Delevigne twarzą kampanii ‘DO YOU’ marki Puma

Kampania ‘DO YOU’ ma inspirować kobiety i zwiększać ich pewność siebie. Tego trudnego zadania podjęła się top modelka Cara Delevigne, tym samym dołączając do grona ambasadorek marki PUMA, na których czele stoi dyrektor kreatywna Rihnanna.

Puma

Puma

Kampania ‘DO YOU’ powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę.– mówi Cara. – Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą!

Puma

Puma

Sprawdź cenę

Puma

Carę można było do tej pory zobaczyć m.in. na wybiegach takich marek, jak Moschino, Jason Wu, Oscar de la Renta, Burberry, Dolce & Gabbana, FENDI, Stella McCartney i Chanel. Równie wielkie wrażenie robi jej osobowość. Jest uosobieniem wzorca kobiety lansowanego przez markę PUMA: śmiała i jednocześnie inspirująca. Jednak to nie jej słowa legły u podstaw kampanii ‘DO YOU’. Pomysł zrodził się dzięki Rihannie, która twierdzi, że „Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem.”

Puma

Puma

PUMA chce dodać kobietom pewności siebie i dać im motywację, by zawsze dążyły do osiągnięcia upragnionego celu. By nie porzucały ideałów, ale też tworzyły własne zasady. To pozowoli kobietom żyć według własnych wyznaczników. W tym wypadku kompromis jest absolutnie zakazany!

Partner – materiał

Sprawdź cenę

Puma

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in Trendy