Connect
To Top

Cara Delevigne twarzą kampanii ‘DO YOU’ marki Puma

Kampania ‘DO YOU’ ma inspirować kobiety i zwiększać ich pewność siebie. Tego trudnego zadania podjęła się top modelka Cara Delevigne, tym samym dołączając do grona ambasadorek marki PUMA, na których czele stoi dyrektor kreatywna Rihnanna.

Puma

Puma

Kampania ‘DO YOU’ powstała po to, by kobiety odzyskały wiarę w siebie i wewnętrzną siłę.– mówi Cara. – Chodzi o to by żyć ze sobą w zgodzie, niezależnie od naszych wad. Poprzez to przedsięwzięcie docieramy do kobiet i zachęcamy je by pokazały swoje „prawdziwe ja”. Dla każdego oznacza to co innego. Po prostu bądźmy sobą!

Puma

Puma

Sprawdź cenę

Puma

Carę można było do tej pory zobaczyć m.in. na wybiegach takich marek, jak Moschino, Jason Wu, Oscar de la Renta, Burberry, Dolce & Gabbana, FENDI, Stella McCartney i Chanel. Równie wielkie wrażenie robi jej osobowość. Jest uosobieniem wzorca kobiety lansowanego przez markę PUMA: śmiała i jednocześnie inspirująca. Jednak to nie jej słowa legły u podstaw kampanii ‘DO YOU’. Pomysł zrodził się dzięki Rihannie, która twierdzi, że „Sama stawiam przed sobą wyzwania. Niczego nie robię dla kontrowersji. Po prostu żyję swoim życiem.”

Puma

Puma

PUMA chce dodać kobietom pewności siebie i dać im motywację, by zawsze dążyły do osiągnięcia upragnionego celu. By nie porzucały ideałów, ale też tworzyły własne zasady. To pozowoli kobietom żyć według własnych wyznaczników. W tym wypadku kompromis jest absolutnie zakazany!

Partner – materiał

Sprawdź cenę

Puma

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in Trendy

  • Trendy w modzie, które pokochałyśmy w 2016

    Najważniejsze trendy w modzie znajdziemy na Pintereście oraz Instagramie. Które z nich skradły nasze serca w 2016? Okazuje się, że w...

    Katarzyna Powierka2 stycznia 2017
  • Sylwestrowe stylizacje od F&F

    Projektanci F&F postawili na eleganckie aksamity i lejące się tkaniny. W Sylwestra wiele z nas chce zaszaleć ze stylizacją choćby wkładając...

    Katarzyna Powierka28 grudnia 2016
  • Gwiezdne Wojny w Cropp

    Właśnie na ekranach kin pojawiła się kolejna odsłona „Gwiezdnych wojen”. Dla marki Cropp stała się okazją do wypuszczenia kolekcji utrzymanej w...

    Katarzyna Powierka18 grudnia 2016
  • MANGO: myśl pozytywnie!

    Już kilka miesięcy temu wystartowała nowa, wyjątkowa kampania MANGO. Podzielono ją na trzy odcinki ukazujące się w kolejnych miesiącach jesieni. Partner...

    Katarzyna Powierka10 grudnia 2016
  • Najbardziej ekskluzywne (i zdumiewające!) centra handlowe na świecie

    Gdzie wybrać się na shopping? Te centra handlowe uznawane są za najbardziej ekskluzywne na świecie! 1. Luksusowy dom towarowy Harrods w...

    Katarzyna Powierka4 grudnia 2016
  • Taranko: styl lat 20. powraca!

    Kolekcja Taranko na nadchodzące miesiące uwodzi czarem krojów typowych da lat dwudziestych ubiegłego stulecia. Długie do ziemi suknie wieczorowe odsłaniają nogi...

    Katarzyna Powierka28 listopada 2016
  • Uterqüe otwiera pierwszy sklep w Polsce

    Za nami ważne dla fashionistek premiery. Nareszcie w Polsce możemy kupić produkty znanych marek, takich jak The Other Stories, a od...

    Katarzyna Powierka19 listopada 2016
  • “Cold, so cold” – zimowy lookbook Stradivarius już jest!

    W popularnej sieciówce Stradivarius zapanowały mroźne klimaty. A wszystko za sprawą kolekcji „Cold, so cold”, którą znajdziecie zarówno w sklepach stacjonarnych,...

    Katarzyna Powierka9 listopada 2016
  • &Other Stories – jeden brand, dwa spojrzenia na modę

    & Other Stories to odpowiedź na pytanie, co by było, gdyby kolekcję jednej marki tworzyły dwa zespoły projektantów mieszkających w odległych...

    Katarzyna Powierka7 listopada 2016