Connect
To Top

303 Avenue – ta marka ubiera Magdę Gessler!

Mało kto wie, że marki 303 Avenue pewnie nie byłoby na rynku, gdyby nie… Magda Gessler! Znana restauratorka kilka lat temu namówiła Marzennę Niemoczyńską, by zaczęła podpisywać projekty własnym nazwiskiem. Jednocześnie stała się jej pierwszą wierną klientką. Największy rozgłos marka 303 Avenue zyskała jednak dzięki niesamowitej i szeroko komentowanej metamorfozie Magdy Gessler. Zamienienie powłóczystych stylizacji na proste fasony i stonowane kolory okazało się strzałem w dziesiątkę! Dlaczego?

303 Avenue

303 Avenue na jesień 2016

Partner – materiał

Okazuje się, że pudełkowe kroje doskonale sprawdzają się zawsze wtedy, gdy nasza sylwetka odbiega od lansowanego na okładkach kolorowych magazynów ideałów. Czyli w praktyce prawie zawsze… Nie wyczarują w prawdzie figury klepsydry, ale za to świetnie ukryją niechciane fałdki. Zawsze też wyglądają elegancko. Sama Marzenna Niemoczyńska przekonuj, że odpowiednio uszyta, dobrej jakości dresowa bluza też może wyglądać nienagannie.

303 Avenue

303 Avenue (materiały prasowe)

Partner – materiał

W tym sezonie 303 Avenue nie zawiedzie swoich wielbicielek. W kolekcji na jesień i zimę 2016 pojawiają się znane nam już proste fasony, ale też spódnice z falbanami czy te o długości maxi. Poza znanymi z poprzednich sezonów formami warto zwrócić uwagę na idealną na pierwsze chłody wełnianą parkę z naturalnym futrem. Fanki długich kozaków na pewno docenią też swetrowe tuniki oraz sukienki z wełnianej krepy. Obowiązkowym elementem zimowej garderoby są też swetry. 303 Avenue proponuje modele wykonane z jagnięcej wełny oraz wiązane swetry „Bali”.

303 Avenue

303 Avenue na sezon jesień-zima 2016 (materiały prasowe)

Partner – materiał

Ich jakość jak zwykle nie jest okupiona bardzo wysoką ceną. W prawdzie jest trochę drożej niż w sieciówkach, ale kupując ubrania 303 Avenue masz pewność, że przechodzisz w nich kilka sezonów. Nie zniszczą się podczas prania, ale też nie wyjdą z mody.

Partner – materiał

Leave a Reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

More in Trendy

  • Sylwestrowe stylizacje od F&F

    Projektanci F&F postawili na eleganckie aksamity i lejące się tkaniny. W Sylwestra wiele z nas chce zaszaleć ze stylizacją choćby wkładając...

    Katarzyna Powierka28 grudnia 2016
  • Gwiezdne Wojny w Cropp

    Właśnie na ekranach kin pojawiła się kolejna odsłona „Gwiezdnych wojen”. Dla marki Cropp stała się okazją do wypuszczenia kolekcji utrzymanej w...

    Katarzyna Powierka18 grudnia 2016
  • MANGO: myśl pozytywnie!

    Już kilka miesięcy temu wystartowała nowa, wyjątkowa kampania MANGO. Podzielono ją na trzy odcinki ukazujące się w kolejnych miesiącach jesieni. Partner...

    Katarzyna Powierka10 grudnia 2016
  • Najbardziej ekskluzywne (i zdumiewające!) centra handlowe na świecie

    Gdzie wybrać się na shopping? Te centra handlowe uznawane są za najbardziej ekskluzywne na świecie! 1. Luksusowy dom towarowy Harrods w...

    Katarzyna Powierka4 grudnia 2016
  • Taranko: styl lat 20. powraca!

    Kolekcja Taranko na nadchodzące miesiące uwodzi czarem krojów typowych da lat dwudziestych ubiegłego stulecia. Długie do ziemi suknie wieczorowe odsłaniają nogi...

    Katarzyna Powierka28 listopada 2016
  • Uterqüe otwiera pierwszy sklep w Polsce

    Za nami ważne dla fashionistek premiery. Nareszcie w Polsce możemy kupić produkty znanych marek, takich jak The Other Stories, a od...

    Katarzyna Powierka19 listopada 2016
  • “Cold, so cold” – zimowy lookbook Stradivarius już jest!

    W popularnej sieciówce Stradivarius zapanowały mroźne klimaty. A wszystko za sprawą kolekcji „Cold, so cold”, którą znajdziecie zarówno w sklepach stacjonarnych,...

    Katarzyna Powierka9 listopada 2016
  • &Other Stories – jeden brand, dwa spojrzenia na modę

    & Other Stories to odpowiedź na pytanie, co by było, gdyby kolekcję jednej marki tworzyły dwa zespoły projektantów mieszkających w odległych...

    Katarzyna Powierka7 listopada 2016
  • Marki odzieżowe w Polsce: te 5 znajdziesz już tylko w internecie!

    Znane na całym świecie marki odzieżowe w Polsce zaczęły się pojawiać dopiero w latach 90. Szlaki przecierał m.in. Orsay, który 20...

    Katarzyna Powierka5 listopada 2016